IDA

It's my soul honey that's up at eighty

IT'S FRIDAY

Publicerad 2010-03-12 15:49:29 i Ida,

Jag flyger fram över marken. Känner hur endorfinerna frisläpps. Blir glad. Jätteglad. Musiken dunkar. Solen skiner. Kommer hem utmattad. Känner mig smal. Pigg. Underbart duktig. Perfekt.


På Smid lärde vi oss det här med visualisering. Ni vet, precis innan match så tänker man på små situationer som kan hända och bara gör dem så bra inne i huvudet. Min kära vän Petra brukar också säga åt mig att jag ska visualisera.

Det är en grej som funkar väldigt bra. Oftast. När man inte är trött. Jättetrött. Och helt opeppad. På en springtur.

Där kom de negativa tankarna. Men då måste man återigen fundera på de positiva faktorerna. Återigen. Visualisera. Mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela