IDA

It's my soul honey that's up at eighty

friday night and the moon is shining

Publicerad 2010-03-05 22:43:12 i Ida,

Jag har tänkt på att i sin blogg utelämnar man lätt sina vänner genom att nämna dem vid namn fastän de kanske inte alltid vill. Så jag ska nu börja kalla dem olika bokstäver.

Har diskuterat med min vän X om hur vi bäst ska få henne att bli så lite bakis som möjligt. Maila mig gärna för tips och idéer på bästa botemedlet så att vi istället kan börja planera hur vi ska överleva våra utekvällar och inte dagen efter.

Min andra vän Y funderar över det här med att ligga med sitt drömligg. Han blev helt plötsligt väldigt tillgänglig men är på ett sätt också otillgänglig. Jag kan tänka mig att hon även funderar över om drömmen är lite höjd till skyarna och om hon helt enkelt bara ska fortsätta drömma om det. Kanske bäst så eller vad tror ni? Man vill ju gärna att ett drömligg just ska vara ett drömligg.

Hm, känns som att jag helt plöstligt avslöjar mer än jag brukar i denna blogg, trots mina kryptiska namn. Det är det här som är farligt med internet, -den väl valda anonymiteten. Man säger mycket mer än man borde utan att egentligen avslöja någonting.

Jaja, nu fick ni som tror att ungdomar varken dricker eller har sex reda på sanningen.

Men självklart gör vi mycket annat också. TRÄNAR... JOBBAR... SOVER...STUDERAR...
Just det!!
Ajöss

PS. Kom på min rubrik helt själv. R, tycker du fortfarande att jag borde bli poet?
Mm tänkte väl det.
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela