IDA

It's my soul honey that's up at eighty

this ain't a lovesong

Publicerad 2010-06-15 17:32:16 i Ida,

Fan jag kan inte ens laga omelett. Jag kan inte laga ris, jag kan inte laga fiskpinnar och inte heller någonting annat normalt som finns här i Sverige. Dock köpte jag sushi idag på lunchen, det är jag jävligt bra på. Fick tio bitar istället för åtta för att jag var så trevlig och berömde deras fint målade vägg.Vet iofs inte om det berodde på det eller att jag såg väldigt hungrig ut, men i alla fall. Sushin var himmelsk! Det är min favoritmaträtt både för att man slipper laga den själv och för att det är det godaste jag vet.

Nåväl, det finns många saker som är skrattretande just nu, ni vet som när man skrattar av uppgivenhet blandat med irritation. Hahaha fast det är lite roligt.

Snart ska vi åka till Midsommarfestivalen! Det ska bli kul!!!!

Idag på jobbet när alla var ganska bedrövade över allting som behövde packas ner och packas om och sorteras, så kom hon jag jobbat med mest med en bra kommentar. "Men Ingela, vi ska ha kul i år, eller hur??!"
Hon passar bra i sitt halsband med "365 glada dagar" ingraverat. Jag ska nog ta och bli en väldigt positiv person. Inte en sådan där jobbig som aldrig kan förstå att man inte alltid orkar vara glad. Men mer en sådan som alltid ser lösningar och fördelar istället för allting annat.

Nu ska jag träffa Paooooo.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela