IDA

It's my soul honey that's up at eighty

it seems like i've been sleeping in your bed too long

Publicerad 2010-06-24 23:32:59 i Ida,

ÅH orden kommer ju inte ner här, jag bara suddar och trycker och suddar igen.

Hur som helst så har jag nästaaan... Packat klart hihi. Imorgon åker vi till Emmaboda och firar midsommar, det ska bli skoj. Lina och Emma har med sig full hajkutrustning så någon oro ligger inte och oroar. Pao har packat alla sina klänningar, Karin färgar nog just nu håret och jag själv funderar på om man hinner packa imorgon bitti. Louise och Jenny verkar ha koll på läget, det känns tryggt!

Annars så värmer solen bort alla funderingar som möjligtvis finns någonstans bak i hjärnan och jag hoppas att det inte kommer att regna på hela helgen. På hela sommaren helst..

Äsch nu måste jag sova. Och måla lite nagellack..... Sen måste det torka... Sen måste jag flytta alla mina kläder från sängen... Och sen måste jag borsta tänderna..

Nepp inget levererande idag minsann.

Ajöss & Godnatt




Stekigt hus och gräsmatta va? Där bor jag nästan! Mest i köket dock..

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-06-28 08:09:18

Hej Ida! Hoppas verkligen att du hann packa och att midsommaren i Emmaboda blev lyckad!

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela