IDA

It's my soul honey that's up at eighty

calleth you cometh i

Publicerad 2010-06-02 19:18:57 i Ida,

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.........
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.........................
JAAAAAAAAAAAAAAG.................................................................................




He-he-he. Ja vad vill jag?
Det kan ni allt fundera på tycker jag. Ni kan gott ligga där på sträckbänken lite och tänka.

Näe men jag vill ha sommarlov. Jag vill också gå i tvåan och ha sommarlooov hela sommareeeen. Men nepp! Nåt sånt blir det nog inte om jag och Pao ska komma iväg till Dr.Bombays land i höst. När hon klagar på att det är jobbigt att jobba, - Pao alltså, då brukar jag sjunga lite för henne ; "Calecalecutta-cutta eeeooo eeeooo dududududuuududududududuu..." för att göra henne påmind om vårt mål.

Nä men usch nu ljög jag. Brukar inte alls sjunga för henne. Skrev det bara för att det var lite roligt.

Nåväl. Jag är trött, det är helt sant. Och nu ska jag ner och träffa just Pao och Linnea. Så nu blir det däremot lite premiär-sång för dom. Pao kommer hedan efter skutta fram mot jobbet. Varje morgon, upp och ner upp och ner.

Samma sak för mig. Barnen kommer älska mig om möjligt ännu mer. Nu gäller det att få dom att komma ihåg en så här på slutet. Ska nog leka ond trollkarl i skogen imorgon, en liten favorit i repris sådär!

En tjej som var med i leken kommer än idag ihåg min vassa skådis-replik: -Jag har en hemlighet.. Jag är ingen sur gubbe. Jag är en trollkaaarl! Och nu ska jag förvandla eeer!

Mihihi. Lite fantasifullt så där.

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Hanna B

Publicerad 2010-06-03 12:23:51

hahah ida vad rolig du är, jag satt och skratta här på jobbet för mig själv :) callecuttttttaa på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela