IDA

It's my soul honey that's up at eighty

because you are the one for me

Publicerad 2010-06-17 17:51:49 i Ida,

Åååååååhooohaaaohaaaoååhooaa...
Jag är lite uttråkad.... Börjar fundera lite på varför Mariefred uppfanns... Nu ska jag lyssna på broder daniel- ooooooh this toooooown, kills you when you're yoooung....

Nejdå :) Jag har ju Kari Paui Lili och Emmi. Men nu börjar jag tröttna på dem! Är det inte handboll så är det möhippor, killar eller brist på idéer. De kanske rentav undviker mig?

Nej usch nu skämtar jag. Jag är så glad att jag har dem här hos mig. De alla fyller liksom kraven på min vän-lista. Det är väldigt höga krav på den så att ni ska känna er hedrade! Nee. Men jag känner mig däremot lite hedrad kanske. Bara det att jag inte vill erkänna det... Har väldigt svårt att prata om känslor nämligen.. Kan knappt krama dem för då känns det lite för närgånget, personligt liksom.. Samma sak när de skriver att de älskar mig, då brukar jag svara med ett "detsamma.".

Nej så är det faktiskt inte heller. Det som däremot skulle kunna hända är väl att jag börjar grina om de skulle ge mig en liten spontan kärleksförklaring. Är på rätt känslosamt humör just nu. Eller inte prick nu men annars förutom nu. Förstår ni?

Äsch.
Ni är bäst!






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-18 17:32:13

you are my tiny dancer. min soldat min älskade vän.



hold me closer tiny dancer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela