IDA

It's my soul honey that's up at eighty

When I met you

Publicerad 2010-07-22 10:27:23 i Ida,

Heeeeeeeej!
Hörde ni min glada hälsning? Det jobbar en jättegullig tjej på mitt jobb som är så där genomglad hela tiden. När man anländer till kiosken så säger hon glatt "Heeej Ida!!" som om jag vore värsta guden. Jag avundas henne lite, jag vill också vara så där glad och trevlig. Ska fråga henne om lite tips.

Nu ska jag snart till jobbet, skoj! Elin springer runt och gör frukost och Malte sover, som vanligt. Jag försöker hitta lite info om Harskrankar, vad deras funktion egentligen är. Men det står ingenstans, så jag antar att det är just så. Dom har ingen funktion!! Förutom att vara så himla äckliga och ritscha runt på alla mina väggar när jag ska sova. Det går inte att jaga dem heller för då flyger de i 180 km/h rakt mot en. USCH!!!

I helgen är det riddardagarna, varför är jag inte taggad? Jag har blivit ganska tråkig, kollar bara på film, jobbar och äter glass. Dags för ändring!! Fast jag tycker ju om det lite också, det som är det värsta. Ska i alla fall sluta med glassen. Och filmen. Inte jobbet, då blir jag fattig.

På återseende!




Uuuuuuuuuuhhsshhhhhh

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-07-24 23:28:33

jag älskar dig! Jag älsar oss. Jag vill göra allt med er. Vi är bäst. Iskalla och jätteballa IFK! Sigge sagge på dig, he på ré

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-07-29 22:43:14

du är ju gud idapida! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela