IDA

It's my soul honey that's up at eighty

the riddle

Publicerad 2010-07-17 19:21:50 i Ida,

Hmmmmmmmmmm. Mmmmmmmmmmmm. Jaaaaaaaaaaa. Haaaaaaaaaaaaaa.
Här ligger jag och chillar som den chillare jag är! Hur är läget med er alla där ute? Bra hoppas jag såklart som den genomsnälla människa jag är!

Igår var jag Linis och Hannis och drack öl på Håpes eller hur fan det stavas. Det enda jag kan tänka på när jag hör det namnet är HP-sås och det får mig vidare att tänka på när jag och Paulina jobbade på det bästa caféet i stan, Fredmans! Varje morgon skjutsade jag henne på min pakethållare ner dit och när dagen var slut vandrade vi hem till mig igen och sjöng duett a la Moulin Rouge. En liten parentes bara så där.

Det var i alla fall mysigt igår, Fia kom lite senare, och resten av DT var saknade! Dock drack Lina öl för alla så oroa er behöver ni inte, vi hittar saker att kompensera er med hela tiden. Nej det gör vi inte alls det, jag skojade!

Blir rätt irriterad över att vissa människor har blivit så äckliga! Faktiskt, blir riktigt äcklad när man hör vad som händer och sker. Usch, väx upp lite mer!

Annars dåååå? Jorååååå. Det är fint. Fint fint fint fint fint hihi.

pussssss

PS. Är så trött på den HÄR FRISYREN:


DS.

Kommentarer

Postat av: my

Publicerad 2010-07-21 17:23:24

"Blir rätt irriterad över att vissa människor har blivit så äckliga! Faktiskt, blir riktigt äcklad när man hör vad som händer och sker. Usch, väx upp lite mer!" Que?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela