IDA

It's my soul honey that's up at eighty

spirits in the night

Publicerad 2010-07-08 13:16:00 i Ida,

Ah jag är så varm. Kaffe och sol tillsammans är ju sjukt varmt. Jag försökte göra sådant där iskaffe en gång, men det blev inte så lyckat. Kan bero på min otålighet (heter det så?) som resulterade i att det blev ljummet kaffe med is. Det skulle liksom ligga två timmar i kylen!! Någon förberedare har jag heller aldrig varit..

Ledig idag, skönt! Dock jobb hela helgen, mindre skönt. Och huuur ska lilla Maltis Paltis klara sig om både Elin och jag jobbar? Aaawww hur ska Malte klara av att komma ihåg att äta helt själv? TUR att han snart börjar på SMID. Där får han lära sig lite kost och näringslära, kan behövas. Åh jag vill också börja på smid igen. Avundas honom lite.

Annars flyter allting på nästan som vanligt och solen skiner. I helgen funderar vi på att ha tex-mex fest men eftersom att vi än inte planerat något så kommer det nog sluta som vanligt.
"Äh vi lagar bara tacos och dricker öl"
"Oj nu åt vi hemma, vi dricker bara öl"
"Woops systemet stängde två idag, då får vi ha filmkväll istället!"

Haha neejdå. Nu ska vi allt planera. Har dock lust att lägga över fixar-rollen på någon annan. Pao? Emma? Lina? Karin?

Hmm... Vem ska jag utse.. Pao jobbar.. Emma jobbar.. Karin är som vanligt inte lätt att få tag på.. LINA blir det. Hon är ledig på lördag. Ska skicka henne en liten att-göra lista.



Detta är inte alls ett arrangerat kort. Vi satt där och sen stod kameran framför oss och så klick!, Fastnade vi så där naturligt och fint!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-07-11 15:45:05

haha ja nu ska jag bli nya Ida! Du ska få en kompanjon så du kan ta lite semester ibland från ditt styra upp jobb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela