IDA

It's my soul honey that's up at eighty

pusssssssssss

Publicerad 2010-07-28 21:56:14 i Ida,

HEJ!
Mmm nu sitter jag här igen. Trist! Jag har träningsvärk i benen och är jättemätt. Träningsvärken fick jag när jag var ute och sprang igår för första gången på ca. tre månader. Duktigt va? Något mer behöver jag inte berätta om den lilla springturen, mer än att jag fick håll efter 100 meter och glassbilen tutade förbi efter 120. Var det ett tecken tro? Eller ett omedvetet hån? Faktum är nämligen så att jag har försökt att äta mindre glass på senaste tiden. Inte för att det har fungerat bra, men hur stor är chansen att glassbilen kör förbi mig i lilla Mariefred just när jag ska träna? Hmmm.

Nåväl. Idag kom min mormor och morfar hit, vi har umgåtts och ätit och varit på stan. Mysigt.

Annars har jag tagit ledigt fram till söndag, det är dumt att anstränga mig för mycket känner jag.. Hmm sedan har jag inte gjort så mycket mer.. Jo jag har byggt en koja med Rasmus! Mycket fin. Och så har jag tittat på Hot chick med lina och pao. Hahahaha älskar den.

Nä nu ska jag gå.
HejDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela