IDA

It's my soul honey that's up at eighty

i will always be your soldier

Publicerad 2010-07-18 20:33:28 i Ida,

Fan. Jag älskar det här, fast jag hatar det också.

Nej, älska och hata är två starka ord! Gillar och ogillar på samma gång är väl en bättre förklaring.

Jag ser på en fin film just nu fast hemsk.

Igår var Karin här. Tänk vad många somrar och höstar och vintrar vi tillbringat pratandes i min säng. Lite skumt att tiden går så fort när man tänker på det. Men samtidigt skönt att det alltid kommer vara som vanligt. Om du är glad är jag glad och om du är ledsen är jag ledsen. That's how it iiiiiissssss......

Usch vilken tråkig söndag jag har.
Hejdå



Hon i sin tur avgudar varenda liten del av mig, uppenbarligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela