IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Working on a dream

Publicerad 2010-01-19 23:26:29 i Ida,

Det har inte pirrat så här mycket i mig på länge.
Jag antar att ni vet hur det är när man är nyförälskad och lite euforisk. Man kan inte riktigt sova därför att alla tankar bara kretsar runt objektet som helt plötsligt skänkt så mycket ljus till ens liv. Man både somnar och vaknar med ett leende på läpparna.

Man kanske inte har blivit ihop än, men man vet att man är perfekta för varandra. Att det faktiskt kommer hända inom en väldigt snar framtid. Man passar så att säga som handen i handsken.

Men det är klart att det är svårt att veta ifall det kommer funka exakt. Om någon kommer ta för mycket plats eller så. Det är klart att det inte går att vara övertygad om det förrän man provat. Men det går fan liksom inte att tänka sig något annat. 

Man är helt enkelt som skapta för varandra.

                            
                   

Jag vet inte vem som kom på den här idén om att kärlek inte kan köpas för pengar. Och nä, just det, inte lycka heller. Haha.
Då ska jag be att få tala om sanningen för er här och nu:
Det är SÅ mycket bullshit.

                                              

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-01-25 12:39:10

det där är vad jag kallar kvallecalle!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela