IDA

It's my soul honey that's up at eighty

when you had enough

Publicerad 2010-01-24 10:24:33 i Ida,

Jävlar vad jag ligger i. Nu ni!
Nu ska den här bloggen bli stor. Jag ska upp i toppen! Det är mitt största mål just nu.
Så jag frågar;
Vad vill ni mina älskade läsare läsa om?
Ska vi ha en liten frågestund?
Eller ska jag göra en skojig lista med 50 frågor om mig själv?
Kommentera så kan jag göra lite ändringar!



............ Haha noooooooot. Den här bloggen kommer alltid endast innehålla saker jag själv vill skriva om. Så tyvärr får ni stå ut med att ni ibland får självmordstankar av den (Citerat Alexandra) och ibland ett litet gott skratt, förhoppningsvis. Ibland tycker jag faktiskt att jag är rätt fyndig, men det kanske jag är själv om? (Fisk fiiiisk...)
Mamma satt i alla fall och grät av skratt den gången jag skrev om när jag och Pao lekte att hon var min thailändska fru och jag hennes tyska man när vi diskade på jobbet.


Jaja, det jag skulle skriva egentligen var att jag inte förstår hur vissa kända bloggare just kan vara kända?
Tex Kenza. HELT SERIÖST, jag har läst hennes blogg typ två gånger. Den är så jävla tråkig!!! Hur kan alla läsa den?

Antar att det handlar om olika intressen.
Vid närmare eftertanke borde jag kanske byta bana. Lägga upp lite outfit bilder kanske? Ska be Elin ta några på mig.
Vår senaste dröm är förresten att bygga en stor garderob av hennes rum. Vore rätt najs.

Ååååååh vad jag skriver oviktiga saker.
hejdå!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-01-25 12:37:18

jag står fast vi det jag sagt. tycker om dig ändå. och angående kenza. folk läser inte hennes blogg för att den är rolig. endast för att hon är snygg. pusss

Postat av: moggis robin

Publicerad 2010-01-26 00:17:39

Du får inte ha såna drömmar Ida,de sist nämnda. Du ska ha drömmar och visioner som sträcker sig iaf utanför huset. du får inte bo hemma hela livet.

Postat av: farmor

Publicerad 2010-01-26 10:02:36

För min del tycker jag den är jättebra som den är. Och självklart ska du skriva det du känner för - annars är det ju liksom ingen vits med en blogg. Får väl gå in o läsa vad den där Kenza skriver...

Postat av: alleballe

Publicerad 2010-01-28 12:15:00

läs min blogg, love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela