IDA

It's my soul honey that's up at eighty

usch

Publicerad 2010-02-28 10:00:22 i Ida,

Idag är ingen bra morgon. Vaknar och går upp och försöker göra gott kaffe i våran jävla kaffebryggare men det smakar vatten. Ser att Elin köpt nya skor och ny jacka. Så jävla roligt att jag har så mycket pengar att jag måste ha mina fula DinSko-skor från 2008 som också är de enda vinterskorna som någonsin passat.

Läser i nån blogg om att man inte ska klaga på snön och livet allmänt, blir så jävla irriterad. Hatar överpositiva människor när man själv inte vill göra annat än att slå på nåt.

Sen blir jag irriterad på alla tofflar som säger att de inte alls kommer glömma bort en när de skaffar kille. Skitsnack, bevisat om och om igen.

Och det sista jag blir arg över är att jag lovat mig själv att aldrig skriva sånt här i en blogg. Bloggar ska inte vara för personliga och nu får ni delta när jag ligger och gråter över så jävla töntiga saker.
Borde springa av mig alla töntiga irritationsmoment idag kanske.

Och ni kanske ska ta allt detta med en nypa salt. Hormonerna svänger.
hejdå

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-02-28 12:33:12

Idaaaa, det är plusgrader! Tänk på det :)

Postat av: R

Publicerad 2010-03-01 21:12:34

WOOP WOOP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela