IDA

It's my soul honey that's up at eighty

never mind never mind never mind never mind

Publicerad 2010-02-16 20:13:46 i Ida,

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan.
Jag vet inte om du har blivit alla möjliga men är det enda konkreta mitt huvud kan drömma om under nätterna därför att alla andra har varit för otydliga, små och suddiga. Eller så har de helt enkelt inte riktigt dykt upp än på något sätt.
Fast när jag går förbi vissa hörn och kanter och tycker mig känna citrondoft så kanske det trotsallt inte är alla möjliga.

Känner ni, vi simmar nu långsamt upp mot ytan, uppåt uppåt uppååååt. Uppe!

Fan vad alla är gravida helt plötsligt?!
Är det jag som inte inser att vi alla är väldigt vuxna eller är det alla andra som får barn väldigt tidigt? Inga som jag riktigt känner bra har blivit det än, men snart ska jag börja erbjuda mina vänner som har stadiga förhållanden min roll som gudmor. Dock kan ni inte förvänta er mer av mig än att jag kommer lära ungen lyssna på hög musik tidigt och att det inte är nödvändigt med lagad mat. Fil är också mat. Det kommer bli Eddie Juniors motto i livet tills han börjar på SMID(som jag också kommer inspirera honom till) och får lära sig att en allsidig kost är livsviktig när man tränar på elitnivå. (Även denna egenskap kommer Eddie Jr ärva av mig -ElitIda.)
Eddie Jr är alltså för att förtydliga det hela Pao och Eddies framtida bebis.

Nåväl, annars händer inte mycket inte. Jag ser på Biggest Loser och blev en aning peppad till att springa för att inte sluta upp som dem, men självklart är det ju semmeldag idag och självklart har kocken i huset bakat egna semlor.

Vem kan motstå, - INTE JAG I ALLA FALL. Äger ju ingen motståndskraft. Gud, ge mig lite motståndskraft! Amen.

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-02-18 23:56:52

hahah du kommer bli en bra gudmor tror jag, med du får nog vänta 8 åt minst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela