IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Naket

Publicerad 2010-02-04 17:43:56 i Ida,

Hmmmm jag funderar på att börja lägga ut lite fler bilder på mig själv i min blogg. Lite avklädda kanske, verkar vara det senaste! Haaahahahahaa!

Nä men jag skämtade bara. Det är ytterst få som får se mig naken. Har alltid varit den som går in i duschen med handduken hårt omlindad runt kroppen och liksom "öppnar" den för duschen och sen snabbt stänger igen när jag blivit lite blöt.

Haha jag skämtade igen. Men det gjorde däremot inte vissa tjejer när vi gick i grundskolan!

Fast nu är jag faktiskt lite elak tror jag. Jag har alltid växt upp med att duscha i grupp, och speciellt med mitt älskade IFK Mariefred lag. Där var det inga konstigheter med att vara naken, snarare tvärtom...
Men för de som aldrig varit medlemmar i något lag så kanske nakenhet inte är lika naturligt. Så förlåt om jag gör lite narr av er!

Men kom ihåg det. Naket är naturligt!
Men dock är det töntigt att lägga ut bilder på sig själv som är lite "mystiskt halvnakna..." i sin blogg.

Tycker jag!

Nu ska vi på bioooo.

Ajöss

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2010-02-09 14:37:38

nudist? javisst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela