IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-02-13 12:31:46

Idaaaa, nästa helg kommer jag hem till Mariefred och då fyller du 20 år och då tycker jag att vi ska fira det?!? :)

Postat av: farmor

Publicerad 2010-02-14 09:59:25

Nää. Utan vänner blir livet trist.

Men Ida - din nya bloggbakgrund är så svår att läsa - texten suddas liksom ut i allt det vita. Men den är så otroligt fin o vårlig...

P+K

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-14 19:45:11

jag älskar dig! Jag längtar till sommaren som jag ska spendera med mina bästavänner :)

Postat av: Louise

Publicerad 2010-02-15 17:59:18

Jag tycker som Mickan att vi ska fira!!! och som Emma att vi ska spendera sommaren alla tjejer. och som farmor, det där om vänner :)

Postat av: farmor

Publicerad 2010-02-16 17:55:30

Det finns så många olika sorters vänner: en del sjunger+spelar man ihop med, med andra går man på bio, så har vi dom sportiga typerna som gillar att åka skidor eller vandra i skogen en hel dag med mej utan att bli trötta, så har vi dom lite mera perífera vännerna som man bara träffar nån gång ibland men det är trevligt i alla fall. Och så har vi dom riktigt gamla vännerna. Dom ska man vara extra rädd om. För dom behöver man inte förställa sej - dom vet ändå precis vem man är o vad man tycker o tänker, vet allt om ens bakgrund från vaggan (höll på att skriva till graven men där är jag ju inte riktigt ännu...).

Så vad händer på 20-årsda´n? Big partaj? Önskepresent?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela