IDA

It's my soul honey that's up at eighty

he's nothing without you

Publicerad 2010-02-11 13:50:24 i Ida,

Hejsaaaan!
Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger på posten. Usch vad fin den är men usch vad den påminner mig om typ förrförra våren, vill bara lägga mig ner och gråta nästan. Nä så farligt är det verkligen inte men jag kommer ihåg att det var det då.

Men som tur är mognar man ju, jag fyller liksom 20 år nästa söndag. Det ni!
Jahaaaaaaja..... Jag tog körkort igår, rätt coolt det med. Vuxenpoäng bara öser in, några fler förslag på hur jag kan bli alldeles helvuxen?

Ne usch jag vill inte. Jag är en aning schizofren för tillfället. Vet inte riktigt var min hjärna befinner sig. Nu är det i alla fall helg snart. Jag tror Karin kommer hem ikväll, det är najs.
Och jag och Louise har ätit en jättegod kaka på stan. Hihi.

Var bara tvungen att skriva något för att hålla er lite uppdaterade. Återkommer om ett tag när jag är lite mer på GGGGGGGGGGGGGGG.



Ni har väl inte glömt bort vilka som är the number 1 kings? Vilka som är my only love föralltid? Om ni nu skulle ha gjort det så titta. Och titta även om ni inte har glömt det, titta ändå.
<3

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2010-02-11 19:11:17

Gud va du är duktig Ida, grattis! Då kan du ju köra till Arvika:D haha

Postat av: farmor

Publicerad 2010-02-12 10:20:28

Jätteduktigt Ida! Nu kan du känna dej fri som fågeln bakom ratten - köra dit näsan pekar - bara det inte är enkelriktat ha ha...

Grattis!

Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2010-02-12 19:47:19

Noterar att bakgrunden är utbytt.O även den är fin och vårlig. Men blir dock texten tyvärr inte så lättläst som man (läs jag) skulle önska....

farmor

Postat av: linn

Publicerad 2010-02-12 21:04:01

Ja men jag är också, är as pepp! Såg nu också att regina Spektor kommer:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela