IDA

It's my soul honey that's up at eighty

bajs

Publicerad 2010-02-02 17:03:38 i Ida,

Idag är en sån jävla skitdag att jag bara vill lägga mig under täcket och somna.
Men redan där är den första idiotiska anledningen till att jag är lack. Hur svårt kan det helt ärligt vara att bara lägga sig i sin säng och somna? En normal människa som sovit aslite dagen innan borde utan problem somna ganska direkt. Men nä det är klart att jag inte somnade förrän klockan tre efter att ha löst ett antal dåliga korsord och ätit två limpmackor. Ångesten över att jag skulle upp om fyra timmar för att ha körlektion gjorde det ju inte bättre.

Men jag kom upp, hyfsat pigg och glad till bussen med kaffe i en termosmugg och min mp3 i öronen. Tyvärr tog batteriet i mp3n slut redan vid Pierres hållplats och den där jävla kaffemuggen läckte fastän jag trodde jag stängde den.

Väl inne i Strängnäs satt jag och väntade på trafikskolan. Men SJÄLVKLART, så var det ju imorgon jag hade körlektion. Inte idag. Så otroligt smart av mig att titta efter vilken dag jag hade skrivit att jag hade den. Jättebra.

Resten av dagen har inte varit mer upplyftande än den började.
Nu kom i alla fall Pao.

hejdå

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-02-02 17:10:01

Haha, men ida dåååå! :)

Postat av: farmor

Publicerad 2010-02-02 20:10:14

Always look on the bright side of life....

Postat av: hahaha

Publicerad 2010-02-02 23:24:43

Postat av: moggis robin

Publicerad 2010-02-02 23:25:44

hahhaha bright ida

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-02-03 11:52:26

haha gummiiiisssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela