IDA

It's my soul honey that's up at eighty

God Jul

Publicerad 2010-12-24 11:56:57 i Ida,

GOD JUL till alla er dar hemma!
Idag tanker jag extra pa min familj som ar lite halvt utspridd men som ar allra bast i hela varlden!! Aven till mormor morfar farmor och farfar och resten av min slakt, god jul!!!!! Alla ni ar bast!
Hmm nu blev det visst valdigt manga jag ville saga god jul till. Alla vanner dar hemma, Emma Lina speciellt!!!
Och sist men inte minst, god jul Rasmus, tack for julklappen imorse, den var bast :)

Jag alskar er!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-12-25 14:56:35

GOD JUL!!!! Saknar dig och de andra också såklart. puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-03 09:33:52

DU är bäst! Tråkigt att vi har varit utspridda över jul och nyår, men det kommer fler jular. Vi är glada att du/ni får vara där ni är - ses snart! Puss & Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela