IDA

It's my soul honey that's up at eighty

studebaker

Publicerad 2010-08-19 14:42:06 i Ida,



Yes, jag hittade en låt som jag hörde när jag såg ett program på tv förra veckan. Okej Elin hjälpte till lite men jag hittade den exakta. Hade glömt bort hur mycket jag tycker om att leta reda på massa fin musik. Ger mig lite minnen från när jag började lyssna på Mando Diao och sedan sökte och sökte på all slags indie-musik jag kunde hitta på Dc++. Det mesta var kanske inte så bra, men sedan dök vissa band upp som fick en att bara fortsätta lyssna och lyssna och lyssna. Saknar det lite, sådant tar man sig aldrig tid till längre. Fast jag nästan har hur mycket tid som helst, men ändå. Känns som att det inte finns så mycket mer att hitta på något vis.

FIN är den här i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela