IDA

It's my soul honey that's up at eighty

stackars mig

Publicerad 2010-08-30 18:08:48 i Ida,

Sitter här och behöver lite kärlek faktiskt men det finns ingen så långt ögat når. Jag får inte ens hänga med Elin på hennes springtur så jag får erkänna mig själv som helt obehövd just i detta ögonblick. Rätt sorgligt känns det, jag som skulle bli en energisk person.

Skulle bara behöva lite hjälp på traven just nu för jag är SÅ TRÖTT! Är inte van vid att gå upp klockan sex. Ajaj. Bättring! Får helt enkelt ta en liten springtur själv då. Tittade ju på Victoria's secret show igår och då gav Gud mig en svag hint om att jag borde börja röra på mig lite mer än bara mellan platser jag är tvungen att ta mig till. Ajaj, när blev jag så lat, och framförallt, när blev jag så ynklig?

run tooo the hiiiills
run for your liiiife

Eller hur går den?
Synd att jag inte kan lyssna på musik heller och är för snål för att investera i en ipod eller något liknande. Nej istället blev det ju min grymma mp3 spelare som inte går att ställa in på "blanda" och gör att man får bläddra femtio gånger innan pepplåtar eller depplåtar dyker upp. Japp, alla artister ligger i bokstavsordning, det går inte att ändra det heller.

SLUTPRATAT, eller slutskrivet då, nu ska jag springa. Faktiskt!


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-09-03 19:21:08

Den låten är ju grym! Asskön att springa till också.

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-09-03 19:22:02

Den låter är ju grym! Asskön att springa till också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela