IDA

It's my soul honey that's up at eighty

keep the car running

Publicerad 2010-08-23 22:53:59 i Ida,

Godkväll!
Surri surr låter det här inne i mitt rum. Myggorna kände sig lite ensamma tror jag, så flugorna kom också på besök. Trevligt! Nu fattas bara getingarna och harskrankarna, då ska jag forma mitt rum till ett litet getingbo så kan vi se vem som först blir uppäten.

Sommaren börjar på något oförklarligt vis ta slut, vilket ger mig bergochdalbanor-känslor likt aldrig förr. Lite halvt arbetslös känns inte heller alltför roligt faktiskt. Menmeeeeeen. Försöker hålla skenet uppe, det är ju trots allt inte så roligt att umgås med en oglad person. Framförallt är det inte roligt att umgås med mig själv heller ifall jag inte är glad.

Jag ligger här och tittar på bilar på blocket. Rasmus ska köpa en. Jag har hittat en grön, en lila, en gul och en röd. Färgglada och fina allihopa. Han var dock väldigt tveksam till alla förutom den röda. jag tyckte den lila.

Jag skulle nog vilja ha en bil som är pastellfärgad och matt. Finns det sådana färger på bilar? Annars kan man ju måla om den bara kanske.

Jaja nu ska jag väl försöka sova i detta tropiska rum.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2010-08-26 20:41:12

Oj oj oj, tack för dagens skratt lilla gumman! Ta med dig Rasmus nu och se Bröderna Karlsson - den är trevlig, rolig och pricksäker - precis som du. Tror du skulle bli uppiggad och glad av den! Puss & Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela