IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Islands

Publicerad 2010-08-15 23:32:01 i Ida,

Godkväll!
Har fått efterfrågningar om en topplista över människor jag gillar mest! Här kommer den!

1. Mig själv! Vem annars? Om jag inte hade varit jag hade jag inte haft er och ni hade inte haft mig. Älskar mig själv.

2. Gillar inte att favorisera då det inte gäller mig själv. Men er som jag brukar säga att jag älskar er till, ni ligger på andra plats, så mycket kan jag säga. Även ni som frivilligt står ut med mitt prat i sömnen och kramas ändå ligger också i toppen. Och ni som gör att det inte är läskigt att sova i ett stort hus helt själv.

Alla ni kom 2a! Grattis!

En lista på vilka jag gillar minst skulle bli svårt eftersom att jag inte är särskilt hatisk av mig. Men självklart kan man inte älska allt och alla, så här kommer en liten lista över det med:

1. Harskrankar, myggor och getingar
2. Bossiga personer som inte gör någonting själva men ger andra arbete
3. Människor som inte vet vad ödmjukhet innebär
4. Falukorv


Hmm min ogilla-lista blev längre än min gilla-lista. Dock var det bara människor på den första. Den andra var jag tvungen att inflika lite andra ting i.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-19 16:28:24

hahahha jag vet ett namn du skulle kunna sätta :P

............ börjar på H och slutar på ans

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-19 16:30:33

///Hanna B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela