IDA

It's my soul honey that's up at eighty

honey you are a rock, upon which I stand

Publicerad 2010-08-13 09:53:47 i Ida,

GODMORGON!
Idag är det en bra dag, det känner jag på mig!

Dagens + :
SOL!
LEDIG!
Sushi på Ica!

Dagens - :
Måste dammsuga


Idag är det heller ingen vanlig dag.. Idag är det Internationella vänsterhäntdagen! Grattis till min VP(vänsterhänt-power)-Emma! Grattis också till alla andra talanger som finns och har funnits här på jorden som alla varit vänsterhänta. Bara för att nämna några i förbifarten.. Paul McCartney, Curt Cobain, Jimi Hendrix, Bill Gates, Bob Dylan, Leonardo Da Vinci, Pablo Picasso, Greta garbo, Jay Leno, David Letterman, Blondinbella, Marilyn Monroe, Obama, Brad Pitt, Beethoven.. Oj vad många duktiga människor som jag har något gemensamt med. Så ja, sist men inte minst då, grattis till mig!

Nu ska jag gå och duscha. Hejdå!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-08-14 09:10:17

...och jag som tyckte det var tur när jag bröt min vänsterhand....och fick ""Hoffmans instrument" med spikar och nitar i 6 veckor....

Postat av: Anonym beundrare

Publicerad 2010-08-15 23:12:01

När kommer listan med personer du gillar mest?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela