IDA

It's my soul honey that's up at eighty

honey and the moon

Publicerad 2010-08-03 09:48:42 i Ida,

Fortfarande lite tvivel och rädsla för att vinden är kyligare än förut. Det var aldrig riktigt så här då och det blir så nytt på något vis. Egentligen så är det säkert men alla ihågkomna plötsliga ändringar sitter visst kvar långt in någonstans och får mig ändå att undra. Undra hela tiden, jag undrar alltid fast jag inte orkar egentligen eftersom att jag blir övertygad igen och igen och egentligen inte skulle behöva undra det minsta. Men ni vet det är svårt att ändra sig och speciellt när det aldrig har varit riktigt så här förut.

Fast har någonting någonsin varit som förut? Inget är som förut och allting kommer aldrig vara precis som man är van vid och det är nog lite tur.

Kommentarer

Postat av: lucke

Publicerad 2010-08-03 10:17:01

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

Postat av: Mari

Publicerad 2010-08-09 14:12:50

Alltid lika spännande att fundera över vad och vem det är du skriver om. Jag tror att jag förstår precis, för visst vet väl en mamma allt?! Puss o Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela