IDA

It's my soul honey that's up at eighty

you've been nighttiming baby

Publicerad 2010-04-22 19:58:00 i Ida,

Åååååh.
Vad händer med klimatet. Jag blir förvirrad och funderar på om jag måste börja använda vinterskorna igen.

Haha nejdå. Snart är det vår ska ni se. Det funkar att blunda när man går ut och sedan öppna ögonen när man kommer in i värmen. Då tänker man inte så mycket på snön.

Imorgon är det freeedag! Blir så lycklig.
Idag har det varit en helmysig dag i skolan. Alla barnen är så mysiga, vill bara krama på dom hela tiden. Men jag får inte bli mjukare än jag redan är. Måste hålla mig. Men idag när vi hade "Livskunskap" sista lektionen så berättade två stycken att de var kära i varandra och att de var ihop när vi frågade dem frågor. Dog nästan, så gulliga var dem. Och modiga!!! Sedan satt båda och höll handen med varandra, utan minsta antydning till röd ansiktsfärg.
Och sen viskade någon i mitt öra att det är två till i klassen som är kära! Åh! Blir så glad för deras skull.

Nåväl. Annars har det inte hänt så mycket alls. Det börjar dra ihop sig till My och Annas resa. Quite sad. Men jag tycker dom är vettiga som åker härifrån ett tag. Skulle jag också vilja göra. Ska göra det i höst!

Lyssnar på en låt som påminner mig om när vi hade spontanfest en tisdag hemma hos Fia veckan innan studenten. Jag och Petra skulle vara lite våriga och fira med rosévin. Så jävla äckligt var det, isch. Hahaha den kvällen var annars rätt kul har jag för mig.

Nu ska jag gå ner och heja på HV! Elin Malte och pappa håller på Djurgården. Robin också. Därför måste jag tyvärr hålla på andra laget. Även om jag "kommer få stå själv på torget och fira" som Robin påstår. Dock sträcker sig mitt hockeyintresse inte riktigt så långt. Plus att jag egentligen hejar på Färjestad eftersom min gulle-mormor och morfar hejar på dom.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela