IDA

It's my soul honey that's up at eighty

vad gör det om hundra år

Publicerad 2010-04-11 19:49:14 i Ida,

Hahahaha jag vet inte! Men varför ska man veta egentligen?
Tänk vad det vore trist om man visste allting hela tiden. Aldrig få hoppas och drömma om saker eller att aldrig lära sig vad besvikelse är.
Det är mitt nya motto typ,
-Jag vet inte. Men jag behöver inte veta heller.

Haha fan vad roligt jag hade igår! Och mer behövs kanske inte nämnas? Jag gillar er så mycket iaf.

nu blire coffee och chillerill

love

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-04-11 23:56:15

det var en sjuk kväll, känns som allt kan hända, allt är möjligt när vi är ihop. det känns bra

Postat av: ida

Publicerad 2010-04-12 15:41:29

Håller med dig annis. Det känns bra att jag alltid blir så glad över att träffa er och allt sjukt som alltid händer.. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela