IDA

It's my soul honey that's up at eighty

the passover

Publicerad 2010-04-18 11:01:42 i Ida,

Jahaja, att söndagar kan kännas så mycket bättre än lördagar trodde jag väl aldrig.

Igår var jag och min gulle-mamma i södertälje för att hitta ett par skor. Sedan tråkade jag ihjäl mig hemma och deppade lite över allt och ingenting. Sen kom Robin förbi och livade upp mig lite. Hann hade sönder min säng, lagade min säng och gav mig många visdomsord. Han gör mig alltid lite gladare faktiskt. Sedan skjutsade jag hem honom efter lite chipsätande i bilen. Sen hände inte så mycket mer förutom att Frasse ringde full och glad och var pratig. Han så gott pressade ur mig lovord om vilken bra kille han är. Det tog aldrig slut! Han somnade nog glad och nöjd efter att ha fått bekräftelse en hel kväll, i alla fall vad det lät som..

Idaaag ska jag och Elin på Shout Out Louds! Åh!

Iiih jag vill handla kläder! Kläder kläder kläder. Har glömt bort hur lycklig kläder gör mig eftersom att jag har varit pank i ex antal månader...

Usch nu måste jag dammsuga. Sedan kanske man kan sola lite? Det är ju soooool

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela