IDA

It's my soul honey that's up at eighty

so I can shake you

Publicerad 2010-04-13 19:58:27 i Ida,



Ibland undrar jag lite varför man inte bosätter sig i ett ljust och varmt land föralltid med tanke på hur bra man mår. Hur fina alla blir när deras leenden speglas i solen, hur allting runtomkring i luften spritter och pirrar, hur glad man kan bli över starkt gula tussilagos och av att att gå i converse utan att frysa om fötterna. När man helt plötsligt kommer på miljoner spontana saker att göra på en gång och tiden inte räcker till. När man kan ligga och titta på meteorfall på gräsmattan med vänner och när man kan skratta i telefonen åt ingenting.

Men det kanske är just det som gör det så speciellt. Att längta efter allt det som överväldigar en!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-04-14 17:55:59

jag gillar din blogg ida, jag blir glad av att läsa den

Postat av: farmor

Publicerad 2010-04-16 09:06:44

Jag oxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela