IDA

It's my soul honey that's up at eighty

shake up your tired eyes the world is waiting for you

Publicerad 2010-04-09 21:15:59 i Ida,

Har gått in här tre gånger och börjat skriva om tre olika saker. Det är jobbigt att ständigt ha mycket i huvudet förstår ni.

Inatt drömde jag en mardröm och vaknade upp klockan ett. Mitt rum är så kallt och kalt sen vi slängde ut min soffa, och längs den väggen sitter nu endast min nalle Roxanne och min gamla björn Baloo som vi hittade när vi rensade vinden. Roxanne har hängt med länge så hon är ingen läskig nalle. Snarare härdad efter alla gånger Linnéa och Karin torterat henne för att retas. Baloo däremot har jag inte sett på år och jag måste medge att det är lite läskigt att ha honom i mitt rum igen. När jag var liten lyckades jag på något vis sudda ut pupillen i hans plastöga så hans ögon är endast vita.

Kan ni förstå att han är lite halvcreepy när man tänder lampan efter en mardröm och stirrar in hans tomma ögon?
Dock tycker jag om honom för mycket för att återigen placera honom på vinden.
Sååå jag ringde Karin och pratade mig till sömns.

Jaha. Har haft ett intressant samtal med min pappa och Elin och Malte under middagen gällande hur barn blir som dom blir. Jag är nämligen lite rädd för att uppfostra mina barn fel om jag nu ska bli mamma nån gång. Det är rätt svårt att leva upp till det mina föräldrar gjort liksom. Kolla på mig bara!

Heeehe. Nä men faktiskt, dom har lyckats bra det måste jag medge. Detta är nog ett litet tack-inlägg till dom. För att dom har gjort oss till dom vi är och lyckats bra. För att dom alltid ställt upp och tagit med oss ut på resor som varit mycket mer än vad det kan verka. Haha och stått ut med mig som ibland nog kan vara lite skum. Men framförallt för att dom tycker om varandra så mycket. Det får en att känna sig trygg.
Dagens visdomsord.

Imorgon är det högskoleprovet och senare partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

Ajöss


Haha, här är en av de omtalade båtarna vi åkte med. Vi satt där uppe på taket i ösregn och höga vågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela