IDA

It's my soul honey that's up at eighty

It's times like these that make me say, Lord if you see me please come my way..

Publicerad 2010-04-29 22:02:34 i Ida,

My life be like ooooooh aaaaah ooooohhh my life be like oooh ah oh ah oohh....

Åh vad den lilla låten inte passar in just nu. Den påminner mig om när Karin hade sitt första förhållande och hennes kille alltid ringde till hennes svarta telefon. Ja nu undrar ni hur jag kan komma ihåg det här kanske, men jag ska säga er att det var inte så att han bara ringde ibland. Han ringde fan dygnet runt, det var rätt jobbigt vill jag minnas. Hela den tiden var rätt jobbig. Fast samtidigt ganska komisk såhär i efterhand. När man tänker lite på den. När man tänker på små roliga hotmail Karin fick. Hahaha förlåt.

MEN! Den påminner mig faktiskt inte bara om hennes första förhållande som tur är. Jag tänker även på när Robin tog studenten och vi drack en väldans massa öl som låg på kylning i hans badkar. Sedan cyklade jag och Karin i full fart hem mot henne. Det gick bra tills hon cyklade in i trottoaren och välte omkull med alla ölen i cykelkorgen. Haha åh, kan fortfarande se henne där på vägen.. Den synen är riktigt kul ska jag säga er, men det var ännu roligare då det gick förbi en tant just när Karin garvade som mest nere från gatan. Tanten tyckte också att det var kul, så då skrattade vi ännu mer. Sedan kom vi hem till henne, där den roliga videon "kisselikiss" spelades in. Sedan försökte Karin övertala mig att örhängena jag hade tänkt ha på kvällen inte var så fina. Självklart ville hon själv ha dem. Så det slutade med att vi bar ett var.

Nåväl, resten av kvällen behöver jag nog inte berätta om, vad jag minns så var det inget riktigt värt som hände.

Imorgon är det fredag och valleballeborg. Hahahaha nu var jag lite rolig tycker jag.
Det ska i alla fall inte bli roligt för jag har ont i halsen och är trött, och här i Partymetropolen händer det inget alls. Så vad säger ni mina vänner, en liten sofistikerad middag med vin imorgon eller kanske lite chips och dipp framför Talang 2010?

Bara att höra av er och rösta, båda två låter lika roliga...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela