IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hahahaha!

Publicerad 2010-04-24 17:34:20 i Ida,

"Va fin du är". "Tack, du med". Så är man blind. ;PppPpPpPppp. "


"Ke$ha ringer "the party dont start til' i walk in" så har det startat ;pPpPp.


Tjejen säger: "har du skydd" ''aa'', så har man hjälm ;PppPpPP.


Polarn ringer: "Jag har sumpat mina hemmanycklar, kan jag komma hem till dig" "självklart", så drar man hemifrån ;pPpp

Polarn ringer: "Fick du ligga?" "ja", "Var hon tight?", "ja" så var hon svinfet ;pPpp


Salem al Fakir ringer: "Keep on walking" "Okej" så stannar man ;ppPPpPPPppp

Elin ringer:"Har du legat med Tiger woods?" "nej", så har man de ;PpPppPPp


Yes, den 25.e är det lön! så har man inget jobb! ;Ppp


Darin ba: why does it rain?:o ''vet inte'' så döda man en spindel igår;PpPP.



HAHAHAHA. Jag måste erkänna att jag älskar dom här!!!!
Hhahahahahaha åh :')


Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2010-04-24 18:09:39

Den roligaste är ju, Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp

Hahahahhaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela