IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Don't look so small i'm not bigger than you but i've got blues enough to smash your bones

Publicerad 2010-04-16 17:43:17 i Ida,

Hej hej hej!!!!
NUuuuu är det fredag! Underbart!
Just nu har jag och Elin ett litet hail-mando diao moment. Mamma hittade min gamla Hurricane Bar skiva häromdan och när jag åkte till Etuna igår insåg jag att denna skiva klassas som en riktigt tung bilskiva! Lyssna så får ni se!

Veckan har gått lika fort som solen har skinit. Haha dålig liknelse?

Feeeeel my hand and close your pretty eyes it's gonna hurt so much when summer hits new york sky..
nananananana...

På söndag är det Shout out louds och ikväll är det mys! Älskar mys. Hela tiden!

Ajöss


ps. min rubrik- mando diao - to china with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela