IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Africa

Publicerad 2010-04-08 08:02:14 i Ida,

Goooood morning!!
Ligger och lyssnar på radio. Nån som har hittat en ny jätteödla i Filippinerna. TVÅ meter lång! Isch. Tur att vi inte mötte den när vi befann oss där. Tur att vi hade så fullt upp med att njuta av de filippinska specialiteterna och det underbara vädret. Det var en resa det. Det jag kommer komma ihåg allra mest är nog trots allt alla roliga båtresor vi gjorde. Under varenda en fick vi gissa oss till om vi skulle få simma i land eller faktiskt nå andra sidan med kropparna välbehållna kvar i båten.

Lyckligtvis blev det det senaste alternativet vid alla tillfällena. Även om några i familjen var lite små-skärrade. Inga nämnda inga glömda.

Jahaja. De senaste dagarna har varit mys! Pao och jag har fikat och flitigt använt hennes kaffemaskin. Vi har även sett på filmer som varken hon eller jag förstår oss på. Bra.

Påtal om jätteödla så drömde jag att jag var på något typ av ödleakvarium inatt. Helt plötsligt dök Emma och Lina upp och skrek exalterat som bara dom gör.. "Idaaa har du sett ödlan där borta?? Idaaa det finns en jättestoor!! Ida vi vill bara leka hela tideeen..."
Haha så typiskt dom. Sen dök Pao upp. Hon hade såklart fixat in sig på något viktigt jobb med ödle-chefen. Jag minns inte riktigt vad det var för jobb hon hade fått.. Men det jag kommer ihåg är i alla fall att hon inte visste det heller när jag i drömmen frågade.

Jaa.. Lite skojigt vad man drömmer.

Här är en liten vår-spotify-lista.
vår
Hihi.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela