IDA

It's my soul honey that's up at eighty

En liten uppdatering!

Publicerad 2009-09-15 14:00:45 i Ida,

Heeeej Sverige!
(eftersom att jag antar att alla i sverige läser min blogg nu när jag är i london.)
Jag har nu landat lite och sovit mycket. London är stooort och det är mycket trafik och är en aning annorlunda mot Mariefreds enda trafikljus. Lägenheten vi bor i är fin och våra rumskamrater från Australien är trevliga. Vårat rum är däremot ganska litet så vi håller på att försöka organisera lite så att vi ska få plats här inne. Men det funkar!

I lördags provjobbade jag på Evijas jobb, ett hotell. Serverade champagne åt en massa rika människor, det var najs. Jag ska jobba imorgon fick jag reda på idag så jag tror att jag har fått jobbet, vilket känns skööönt!

Ikväll ska vi förhoppningsvis går på Mando Diao om vi lyckas fixa biljetter. Hoppas hoppas hoppas.

Jahaja vad finns det mer att berätta. Åh nu blir min blogg inte alls sådär som den brukar vara men jag kanske borde döpa om den till resebloggen... Hmmm återstår att se.

Jag saknar er där hemma även fast det inte ens gått en vecka. Men som tur är finns ni kvar, och jag med, ifall jag inte går genom någon mörk park och blir stabbed av någon galning. Skoja! Jag och Evija var faktiskt ute o gick härom kvällen genom en park men den var upplyst och säker. Kändes det iaf som.

Det finns jättemycket sushi här överallt! Är alltså i himmelriket!

Jaja, nu måste jag börja packa upp mina kläder vilket jag inte gjort än.
Mitt nr här är 07817282879. Antar att ni måste skriva +44 innan också. SKICKA SMS TILL MIG! Saknar att smsa, det spritter i mina smsfingrar.

HEJDÅ PUSSPUSSS

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-15 15:02:34

Som jag väntat på denna uppdatering!! Låter toppen:) Skönt med jobbet.. man kan lugnt säga att de gick på två röda. Jag saknar och älskar dig <3

Postat av: arbetslös

Publicerad 2009-09-15 15:45:20

hur gör du Ida, jobb bara sådär.dela me dig!!=)

Postat av: Elsa

Publicerad 2009-09-15 15:49:01

Idahoo! Vad händer nu? Ska du stanna i London hur länge?? Det låter som om du ska stanna länge! Detta hade jag missat. Hoppas allt är bra med dig!



Kram Elsa

Postat av: farmor

Publicerad 2009-09-16 08:54:12

Äntligen ett livstecken från the swingin´London!

Härligt att du redan hittat jobb - bra fixat stumpan!

Här hemma har vi det mest fantastiska brittsommarväder.Nej, uttrycket härrör inte från Storbritannien som man skulle kunna tro. Eg. är det lite för tidigt - ska infalla först runt den 7 okt. då Britta/Birgitta har namnsdag. Därav namnet. Så nu vet du det! Puss Farmor

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-09-16 10:41:58

:(

Postat av: alexandra

Publicerad 2009-09-16 19:05:15

vad underbart och kul för dig idis!! saknar dig och tänker på dig!!

pusss

Postat av: mormor

Publicerad 2009-09-16 20:01:57

Vad skönt att höra att du har det bra! morfar&jag önskar dej fortsatt lycka till!och fortsätt vara rädd om dej! pussar&kramar från oss i värmland

Postat av: farmor

Publicerad 2009-09-23 13:26:08

Ida - how´s life? Längesen du skrev något. Har sänt dej 2 sms oxå. Men - no news are good news - det stämmer hoppas jag?

Kram Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-09-23 13:26:22

Ida - how´s life? Längesen du skrev något. Har sänt dej 2 sms oxå. Men - no news are good news - det stämmer hoppas jag?

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela