IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Avsked

Publicerad 2009-09-10 15:48:14 i Ida,

Ligger här och har resfeber, har nog inte riktigt förstått att jag kommer(om jag inte störtar) befinna mig i London om ca 7 timmar. Det är ju helt SJUKT!

Dagen har än så länge bestått av fika med Emma Lina My Frasse och Louise. Mycket skratt och lite småjobbiga avsked, men jag tycker att det är fint samtidigt. Är det inte lite fint när någon gråter över att man ska åka bort? Och ännu finare att jag gråter för att jag kommer sakna dessa människor så himla mycket. Då kanske ni förstår hur fina vänner jag har. Sa hejdå till Karin igår också. Var så ledsen att jag inte visste vad jag skulle säga, så vi satt mest och höll varann i handen när vi väntade på hennes buss. Nu är det bara Pao kvar att gråta över, sen är det fullt fokus på min packning......
Jaja, det jag ville säga var iaf att jag inte kommer vara borta hela livet direkt, hehe. Och att jag älskar er:)

Nu ska jag fortsätta packa!
ajössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela