IDA

It's my soul honey that's up at eighty

trallalala

Publicerad 2009-10-17 20:05:00 i Ida,

Monday, tuesday, wednesday, thursday, party everyday party everyday....

Heeeeeeehe.
Jahaja kära ungdomar.
Var tog spontanutgångarna vägen?
Pao var försvann våra sommardopp i strängnäsfontänerna?
Våra genvägar genom buskar och över staket?
Våra plocka-rabarber-från-andras-tomter bus?

När slutade vi dricka kaffe på din balkong på tosterö klockan fyra på morgonen och när slutade du koka nudlar utan att öppna kryddpåsen innan du lägger det i vattnet?
När slutade vi låsa upp waldemarstoaletterna med bankomatkort?
Och när slutade vi komma på fyndiga halloweenutklädader i form av påsar över huvudena?

Bara att inse. Vi har blivit gamla.
Vi pratade om det häromdagen. Att vi fyller tjugo snart. 20!!!!!!

Sen pratade vi om metoder vi ska använda oss av för att förneka detta på bästa sätt.
:
-Låta andra fortsätta att handla på systemet åt oss. Helt enkelt vägra att gå dit själva.
-Hänga på alla ställen där det är -18 år.
-Lacka på vakter som släpper in oss på 20 ställen.
-Följa med min lillasyster på alla fester hon går på.
-Eventuellt också alla fester min lillebror inom sinom tid kommer börja gå på.

Aa det var lite fler saker. Men jag har glömt bort dem.

Haha nej vet ni vad.
Nu ska jag göra något riktigt roligt och spontant.
Inte sitta här mer.

Hejdåååå!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-10-17 20:56:31

Åh jag saknar det. Allt vi gjorde var så roligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela