IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Ragoo

Publicerad 2009-10-28 10:23:34 i Ida,

Lite tom på ord. Finns för mycket som är för svårt att få ner.

Jag vet bara att ibland så blir jag jävligt arg när människor tror att de vet så mycket. Om mig, om livet, om andra människor, om hur allt ska och bör vara. Det var nog det. Alla tycker inte lika, alla ÄR inte lika. Så är det, men alla inser inte det. Det är lite synd. För att om alla skulle utgå från sig själva och tro att hela världen skulle anpassa sig efter dem så skulle det inte gå bra alls.
Jaja, dumt att lägga energi på sådant som egentligen inte händer just nu.


Tror att Petra Ek snart sitter brummandes i sin lilla bil påväg till mig. Den människan gör mig nästan alltid lycklig. Det är tur att jag har dig.

Nuuuuuuuu ska jag springa. Önska mig lycka till, det behövs.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela