IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Matkoma, fattigkoma, höstkoma

Publicerad 2009-10-16 16:29:22 i Ida,

Paulina Nyström är nog den person som har svar på alla mina problem.

Inom snar framtid kommer jag stå med en fejkad rödakorset bössa på stan utklädd till en tiggande rädda-barnen-i-Afrika-tjej. Detta är enligt P en mycket smart idé om man vill få in lite lättförtjänta pengar. Jag nappade och nu har hon även ställt upp på att klä ut sig till ett litet hemlöst smutsigt barn som jag kan få fota och sedan visa för alla som ska skänka pengar till mig. Jävlar vad det kommer skramla i bössan. Ni hör det redan i er fantasi va? Och det är inte enkronor, det är tior.

Paulina har också stor erfarenhet inom nätdejting. Efter att ha upptäckt dessa dejtsidor vid rätt tidig ålder(för att vara exakt, 13) så antar jag att hon vet vad hon pratar om. Bortsett från att hon hade en bild från snyggast.se och låtsades att hon var 20 så vet hon allt om hur man träffar killar på detta vis. Så om ni vill ha kontakt med mig, sök mig snarast på match.com.

Jaha, då ska vi se. Jag är snart rik och kär.
Dock kan man inte begära att ens Pao ska ha lösningar på allting i världen.
Och en sak jag snarast skulle behöva en lösning på är denna ständiga hunger som aldrig mättas. Mat mat mat, godis godis godis, m m m. Varför finns det inget stopp i magsäcken?

Men vet ni, det kom jag faktiskt nyss på.
Vi går mot kallare tider, och som de grottmänniskor vi ursprungligen är, måste väl även vi bygga upp ett litet fettförråd till vintern. Den kan trotsallt bli lång och kall.
Rönnbären utanför köksfönstret är många.
Ni vet vad man säger.

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2009-10-17 11:49:25

hahah älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela