IDA

It's my soul honey that's up at eighty

falla fritt

Publicerad 2009-10-14 22:56:35 i Ida,

Jag skulle vilja skriva rakt in i hjärtan,
rätt igenom och in igen.
Vilja förundra, få någon att undra och känna igen sig och le ovetandes. Trolla bland tangenter och bokstäver, få dessa svartvita vokaler och konsonanter att se ut som tusen regnbågar med alla färger från färgkartan i.

Men det är alltid svårt, jag vet inte om någon hånler eller fånler.
Jag vet inte ens om någon ser.

Men kom ihåg, vi är värda så mycker mer. Bara det bästa.
Och du vet att det inte är det här, eller kanske det där numera?

Det borde vara det där, om du förstår vad jag menar?
Klippa av navelsträngen och börja dricka varmt citronvatten till frukost!

Godnatt

Kommentarer

Postat av: my

Publicerad 2009-10-15 14:47:03

Bra Ida! seriöst. mycket konsnärligt författat!

Postat av: KP

Publicerad 2009-10-16 12:46:24

det gick rätt in min vän. Nu ska jag göra mig en nyttig smoothie med linfrön. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela