IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Du har viljan att bli större, här är du redan stor

Publicerad 2009-10-14 22:42:32 i Ida,

Det är dags att tänka efter
Och jag vill inte följa med
Det har regnat hela sommaren och jag känner med det
Jag ville vänta tills du frågade och du frågade tillslut
Jag hörde sånger i mitt huvud men de kom aldrig ut

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig

Du ville prata häromdagen
Och helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
Du trodde säkert att jag hoppats
På något som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav



Är det inte för fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela