IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Lovetrap

Publicerad 2009-10-31 21:20:37 i Ida,

Sådär om natten när det är rätt svårt att sova av alla anledningar, är det skönt att vila ögonen på bokstäver tills man somnar av att anstränga sig för mycket av att läsa snirklig handstil.

Igår ringde jag en av mina bästa vänner och läste små typer av godnattsagor. Vi var huvudpersonerna och åren 2006 och 2007 var rekvisita. Vi skrattade och brast ut i små "ååååh:n" och "naaaw:n" om vartannat. Efter att jag hade läst så läste hon för mig, om samma dagar och tider och händelser, fast skrivet på sitt vis.

Det var massa kärlek, massa bus, massa fest och massa töntiga problem. Men mest kärlek och bus och fest.

31/10 -09 kl.02.00:
Jag och Karin har legat och läst dagar ur våra gamla dagböcker för varann. Ibland önskar jag att man var sexton igen.
Eller så borde man kanske helt enkelt börja göra alla tokiga saker man gjorde förut igen?
Ska övertala henne att hitta på något skoj snart.
Godnatt, och kom ihåg att "hålla blonderingarna"!



"Nyårslöfte 2007 Ida Karin Madelene: håll blonderingarna!"
Kan ju tyckas att viktigare saker borde ha funnits...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela