IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hihihhi

Publicerad 2009-10-12 22:43:11 i Ida,

Nu när det är höst och kallt och en aning deprimerande så får vi ju faktiskt inte glömma bort alla skratt!

Som den sms-nörd jag är så har jag en massa roliga sms på min lilla röda telefon. Hihi. Vet inte om ni kommer förstå så mycket, och jag varnar för att vissa av dem är ganska.. Rätt på sak. Dock väldigt roliga enligt mig!

De tre första är det beskrivning till men sen orkade jag inte så ni får fantisera lite själva, hehe.

Dessa sms fick jag när jag upplyste mina vänner om att det var internationella vänsterhänt-dagen:
"GRATTIS INVALIDO!"
"Haha! Grattis på internationella MIFFO dagen!"
"Finns det en sån dag?"
"Grattis som fan! Not!"
(Som ni märker är jag en väldigt uppskattad person som tas på stort allvar.)

Pao och jag har varit på fest, vi hoppade studsmatta och jag kastade tennisbollar på pao.. Hon kastade ett äpple på mig.... I ögat.. Dagen efter upplyser jag henne om detta och min nya blåtira;
"Haha nej du skojar du kan inte fått en blåtira av mitt svaga kast?"

Vi har ledigt en dag från skolan, jag ligger i min sköna säng och får ett sms klockan sju på morgonen från Frasse;
"Tja, är vi lediga idag?"
Jag svarar jaa och somnar om. Svar kommer från Frans:
"Fan vad lack jag blir".
Hahahahahaha han satt redan på sjutåget...

Nu följer en rad sms utan avsändare eller närmre förklaring...

"Saker jag gjort när jag var berusad... Råkade kasta sten på min bästa väns ex i fylleilska"
"jag är snygg också (ler) förstår varför han ville skjutsa hem mig (skratt)"
"är framme i vår tvåa i pakistan nu, marra och ronny säger hej."
"Ja tolv jävla spänn för en liten kuk!! Ja det gör vi <3"
"Ida jag har faktiskt tänkt på om jag har skabb. Det kliar överallt. Fast inte i håret"
"Jag ligger i BARA trosor hemma hos någon kille. AAAAAAAAAAAHHHHHH"
"Jag blir inte ett dugg kåt utav sexnoveller"
"Dö din dumma ko! Jag åker kvart i sju! Har bassängträning!"
"Hahahhaa Ida jag dör vi är misslyckade!!! Vi satt på mcdonalds när dom andra svettades.. High five i luften ma brotthhhaaa. Vi hazzeliidazzeell alla!!!"
"Jag bajsa på din toa hahahahaha"
"Inte jag heller. Ligger och kollar på vampyrfilmen twil någonting."
"haha jag står bredvid benet"
"Oj jag är fullare än vad jag tror. Tappad gjorde södere precis ett glas på golvet. Kul mamma vaknade"
"Nej:P Är och hämtar ut stjärtpengar till fittmadde"
"Big O! Muahahahahaha!"
"Ida, Cc är sur på dig, göm dig!"
"haha! Jag lägger bajs under sängen...."
"Frågan ar. Vad har inte hand? Fa vad bra vi har det, steker ganska fuktigit;)"
"Hahahahaha, du är bondfrugan 4life"
"det här är det skönaste jag gjort på flera dagar.......... att bajsa"
"jag ska bränna skita nu, skicka gärna förslag"
"Asså jag är inte på bra humör.. varför ska jag bli utsatt för? Räckte det inte med flyget?:("
"Hahahaha ida, du är en kissblöja"
"Otroligt men sant! Lina har inte sagt en enda negativ grej om sitt hår sen vi gick från frisören. jag citerar: Jag är jättenöjd!"
"Hahahahaha Ida om du säger sådär till mig...... Då är du inte längre min riktiga vän..."
"Men hallååå. du sprang faktiskt före mig in i duschen idag! Så imorgon ska fan jag få duscha först! Herregud! Vad annars?"
"Aamen.. "jag bryr mig inte egentligen". Nu vet jag vad du är för en "Vän"."
"Ida jag var på en strippklubb igår! Såg tre horor suga av killar. Hur kul som helst!"
"Jag har all info om Gun! Fanimej nu ska hon få!!!"
"åh kom då! Muhahahahaha"
"och du och båve i en roddbåt på tu man hand"
"Hahahahahah paddeln i huvudet!!!"
"nu är man påväg till globen. Säger bara, britney here i come!!!:D"
"Alltså, jag fattar inte, jag köpte inget ute och jag är typ fortf full. Vet du om jag gjorde illa knät?"
"Nej, följ med mig hem så kan vi göra något vi inte ångrar imorgon. haha"
"Hahahahaha joo och så ska jag kalla honom kisse och be att han sätter mig i koppel"
"fick inge den här gången heller..:P Orkar inte mer nu! Operation "göra slut" har börjat ;)..."
"Ida vi fick godkänt på vårat kemiprov:D"
"taikon dina hajkgrejer ska väck från trappan nu!"



Haha jaaa både gamla och nya små roliga älsklingsms.
Tänkte infoga en massa skrattiga bilder också men det funkade inte. Så det får allt bli en annan dag.

Herrå

Kommentarer

Postat av: petra ek

Publicerad 2009-10-14 19:37:07

jag dör lite smått av garv varje gång

Postat av: myy

Publicerad 2009-10-15 14:45:48

haha sköööna smsm fan!Känner igen en del!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela