IDA

It's my soul honey that's up at eighty

All you can do is try to know who your friends are as you're head of to the war

Publicerad 2009-10-24 17:09:19 i Ida,

Ååååå så var det lördag igen!
Denna lördag ska jag dock vara lite aktivare än den förra. Förhoppningsvis.

Igår drog jag och Pao en favorit i repris med Idol och väldigt mycket tilltugg. Vi hittade även en liten favorit på Myspace som vi satt och sjöng till hela kvällen lång. Hon inspirerade oss och fick oss att tro på att vi också kan hamna på topplistor lite varstans. Så håll ut, snart kommer Idas och Paulinas första låt ut på en radiostation nära dig. Dock går vi under namnet "Pi 3,14". Ett väldigt fyndigt namn om vi får säga det själva. Men vad gör man när man inte är annat än fyndig? Inte så myckeeet.

Nähepp, nu ska jag försöka leta fram något i min ovanligt städade garderob som får en att se smal ut. Ni vet, trolla fram och trolla bort, långt eller kort. Det man inte har får man fixa.

Hmmmm känner att min blogg är lika mystisk idag som Petra Eks alltid är. Hon och Hannis var btw här i veckan, det var trevligt. :) <3<3<3<3<3<3<3<3

Heeeeeheeeeeeheeeeeeee..........jdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela