IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Wheels

Publicerad 2009-11-26 12:46:02 i Ida,

Så fort jag tittar på "Paris Hiltons best friend" börjar små bubblor koka i min kropp och spykänslor att framkallas.
Hur kan man ens få göra ett sådant här program?
Ja, jag förstår att det är underhållning, dock på väldigt väldigt låg nivå. Jag förstår att hon säkert får göra precis vilka program hon vill, därför att hon är känd och är rik.
Men hela idén och hur programmet är utformat tycker jag är helt vrickat.

Tänk på yngre tjejer eller killar som ser på detta program. Tänk om de allvarligt tror att det är sådär man får bästa vänner? Att man ska fjäska för den som står högst upp på statuslistan. Att det bara är den ena som ska anpassa sig efter den andra. Att bara en ger och den andra tar. Att man kan bli bortvald bara för att en annan ger Paris en finare present.

Hur kan man få framställa vänskap på det sättet?
Självklart förstår jag att det bara är gjort just för underhållning och för att man kanske ska tycka att det är ett patetiskt och overkligt program.
Men ändå.

Om man vände på hela programmet så skulle Paris Hilton vara den första som åkte ut.
Usch.

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-11-26 21:52:14

Näe. Det är verkligen uruselt. Bland det fjantigaste jag sett. Men "Bonde söker..." som jag eg aldrig sett men ej ändå kan undgå ta del av pga kvällstidningarnas där löpen skriker ut det senaste som hänt. Snacka om pseudohändelser...

Då är "Fagervik" i all sin mesiga snällhet mkt bättre! O så e de ju filmat i M-fred - bara en så´n sak!

Puss Farmor

Postat av: farmor

Publicerad 2009-11-26 21:52:44

Näe. Det är verkligen uruselt. Bland det fjantigaste jag sett. Men "Bonde söker..." som jag eg aldrig sett men ej ändå kan undgå ta del av pga kvällstidningarnas där löpen skriker ut det senaste som hänt. Snacka om pseudohändelser...

Då är "Fagervik" i all sin mesiga snällhet mkt bättre! O så e de ju filmat i M-fred - bara en så´n sak!

Puss Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela