IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hotmale.com

Publicerad 2009-11-09 23:15:32 i Ida,

Godkväll!
Har nyss ätit tre skedar Cartedooor smultronglass och en näve popcorn. Nu tänker ni säkert på alla gånger jag har nämnt "beach 2010". Men hela grejen med detta mål är att unna sig. Inte för mycket och i lagom mängder. Om detta av någon anledning skulle gå utför så har jag och Louise en reservplan, nämligen "val 2010". Det som är bra med den planen är att vi kommer flyta väldigt bra när vi badar i sommar.

Jahaja. Nu lät jag inte alls sådär mysig som vissa gör i sina bloggar. En näve popcorn relaterar man väl snarare till sådana människor som är med i programmet Ullared som jag och pappa tittade lite på tidigare idag. Men ni som känner mig vet ju att jag har lite svårt för hela soff-kärleks-ljus-te-vi föralltid-grejen, så det passar väl kanske.

Ibland önskar jag faktiskt att jag var en aning mer.. Strukturerad. Hade lite bättre tålamod med saker och ting. Det är ju liksom alltid sådär med mig.. Att jag aldrig riktigt kan bestämma mig.. När jag nästan har sparat ut håret så klipper jag lugg, när jag har en detoxvecka så äter jag kakor till frukost och när jag ska vara sur på människor så blir det istället jag som först skickat små förlåt-sms. Men men.

Mhmm.. Jag och Louise har lite diskussioner på msn angående olika typer av människor i vår tillvaro. Det finns vissa vi skulle vilja hjälpa på traven. Speciellt en människa som nog skulle bli både lyckligare, mindre våldsam och lite mer sig själv. Vi har därför kommit på en alldeles utmärkt idé som denna person en dag kommer tacka oss för, även om den nog tyvärr för stunden snarare skulle polisanmäla oss. MEN, det vore ju i och för sig inget nytt hot, he-he.

Det vore ju bara mycket lättare om alla började vara sig själva lite mer! Dock undrar man ibland var vissa tappade bort sig själva och istället liksom.. Flöt ihop med någon annan. Nej jag får dåligt samvete nu.
Louise, jag ska göra en kärleksskiva och baka cupcakes, sen kommer jag upp till dig imorgon bitti med frukost på sängen.
Det blir bra va?

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-11-09 23:20:47

Åh Ida, vad sägs om att vi blir tillsammans och skapar ett sånt där stabilt och lyckligt par? Stabilt i två meningar, eftersom cupcake frukost skulle bli till vrdag och val 2010 skulle bli ett faktuumm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela