IDA

It's my soul honey that's up at eighty

yesman

Publicerad 2009-11-28 19:08:19 i Ida,

Hon är den som är min partner in crime och som kan göra precis lika omoraliska saker som jag utan att det svider någonstans i hjärtat.
Hon är den som alltid har så mycket att berätta för mig men alltid snubblar på målsnöret och glömmer bort det viktigaste i själva berättelsen.
Hon är den man kan övertyga om att Vengaboys sjunger "we're going to eat pizza" istället för "we're going to ibiza".
Hon är antagligen den enda man kan april-lura att det ligger ute en sexvideo med henne medverkande i på sidan www.sex-nåååånting -kommer-inte-ihååg.....se.
Hon är den som gör tre emos till sina bästa vänner under en sen kväll påväg hem till Tosterö.
Och det finaste av allt..
Hon är den som till 100% alltid tycker att jag ska göra som jag vill och känna som jag vill, även om det kanske inte alltid är det bästa.
                                            

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2009-11-29 20:50:53

Vackert skrivet av en vacker tjej, hihi.



Trevligt att träffa dig i fredags.



Och angående Paris Hiltons program så håller jag med dig fullt ut ;)

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-11-30 00:34:40

Gulleplutt! :) Älskar dig

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-11-30 00:39:52

Gulleplutt! :) Älskar dig bästa Ida

Postat av: farmor

Publicerad 2009-11-30 08:13:29

Vem e den där trevliga tjejen? Verkar vara en jättebra kompis - var rädd om henne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela