IDA

It's my soul honey that's up at eighty

We don't celebrate sundays anymore

Publicerad 2009-05-31 19:49:07 i Ida,

Jag sitter och lyssnar på Hardcore superstar. Detta påminner mig otroligt mycket om hur vi åkte ner till Tylösand om natten förra sommaren och stannade på var och varannan mack och köpte kaffe. Det smakar nästan kaffe när jag hör den här musiken.

Jag vill tillbaka när jag hör, men jag vet att det är alltid så. Man vill alltid tillbaka till ögonblick, stunder och upplevelser. Men att icke glömma är att det kommer dyka upp tusen till av alla dessa saker.

Idag har vi stekt på Karins brygga. Tänk att vi fortfarande sitter där, tre år efter att vi slutade nian. Nu tar Karin studenten om nästan en dag och vi om nästan fem. SJUUUUUUKT!

MEN!
Jag är så glad. Glad glad glad glad glad!
Nu ska jag och Karin gå till vårt alldeles egna favoritställe. :)

Ajöss

Someday you gonna be someone special

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela