IDA

It's my soul honey that's up at eighty

SönDAG

Publicerad 2009-05-10 21:36:16 i Ida,

Mihihihi.
Nu ni!
Nu spritter det i min kropp som aldrig förr. Dessa sprittande känslor väljer dock sina tidpunkter alltför dåligt. Jag menar, på en söndagskväll när jag behöver plugga och sova?
Ska jag då behöva stå ut med dessa pillimariska känslor som åker runt i kroppen?
Ja tydligen!

Men det är bara att tacka och ta emot. Mihihi.

I fredags så satt jag på Amandas balkong med alla tjejer. Vi lyssnade på en massa sentimentala låtar och sörjde över att tiden snart är inne. Tiden för det stora break-upet!

Haha nejdå. I-I-I will alwaaays love yooou! Ni ska få komma på min begravning allihopa! Som vi lovade :)

Min pillimariskhet försvann nu.

Kanske för att jag fick samhällskunskap i mina tankar.
Dock har jag och My nyss kommit på två citat som kan beskriva rätt bra hur viktig skolan känns just nu;
"Jag har redan checkat ut!"
"Jag känner mig som en reggae man på en reggae strand."

Och med det, vill jag avsluta och säga till er alla;
Don't worry, about a thing...
CAUSE EVERY LITTLE THING... IS GONNA BE ALRIIIIIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela